Sunday, October 19, 2008

blog dan aku!!

hehehe...akhirnya aku dah ader blog sendiri.... Ermm...pasni macam2 la boleh aku coretkan di dalam bolg aku nie... Aku memang suke menulis cume dulu aku tak tahu kat mana aku nak menulis supaya aku boleh share citer2 aku ni dgn orang lain....just nak share citer dan pengalaman....mana tahu dari citer2 yg aku tulisni...ader insan yg mengalami kisah yg sama kan.. So,kepada penggemar2 blog...leh laa mencari blog aku dan kite boleh share sama2 citer k.. Erm...kalu difikirkan balik laa....aku pun tak tahu macam mana aku boleh tertarik nak tulis dan minat pada blog ni... Kalu nak tahu semuanya bermula apabila aku baca blog kawan rapat aku ni hah...si Anoy....dier punya dan menarik minat aku untuk menulis blog...malah dier slalu bagi semangat kat aku supaya luahkan semua yg aku rasa di dalam blog dan dier akan jadi pembaca yg stia pada log aku....thanks Anoy coz bagi satu cara pada aku untuk luahkan semua yg aku rasa dalam blog ni....thanks gak coz sudi menjadi kawan rapat aku... hah...pada kawan2 yg lain selamat berkenalan di dalam dunia blog....if ader apa2 nak kongsi...kite leh kongsi sama2 dalam ni k.. hepi alwz.. miss_kelipan87

No comments: