Monday, October 20, 2008

Terlewat....

pagi ni aku terlewat masuk kelas...erm...lecture dah kunci pintu plak...jadi aku dgn kawan2 yg lain yg senasib dgn aku tak dapat laa masuk kelas tu....aduh....rugi aku bagun pagi ni kalu aku tahu macam ni tak payah bangun pun tak aper....baik aku sambung tido jer....dah laa aku tido lewat semalam semata2 nak siapkan jadual semester depan. tapi aku gak yg salah...hehehe...nak tahu kenapa?? Sebab jam dah bunyi tapi aku off kan....huhuhu....last2 aku yg terlewat bangun...roomate aku plak tak tahu yg aku de kelas ganti pagi coz selalu nyer aku kelas tengh hari....biasa laa budak rajin bukan nak kelas pagi2 ni....huhuhu!! So, dah aku tak masuk kelas ni...aku pun lepak laa dekat lab fakulti aku ni...boleh gak aku mengarut aper2 kat dalam blog aku ni....eh...tapikan semalam aku jumpe dengan 'kekasih gelapku'....huhuhu!!! Sajer melepaskan rindu sambil buat jadual...sebenarnya 'kekasih gelap' tu kawan yg agak rapat jugak la dengan aku dekat university ni....selalu nyer kalu aku bosan....aku akan ajak dier dating dengan aku....untuk menghabiskan masa bersama dengan aku....dier pun rajin nak melayan keranah aku dan kadang2 aku sengaja jer merajuk dengan dier....tapi yg best nyer dier akan sedaya upaya pujuk aku gak....hehehe...best nyer la idop ni....tapi kan kadang2 aku risau gak....risau kalu2 dier jatuh hati pada aku....aku ni tak suker nak couple2 coz aku lebih suker berkawan....bagi aku persahabatan tu lebih penting dalam kehidupan aku sekarang sebagai student....kawan2 laa yg akan banyak membantu jika aku ader masalah dan kalu aku kesunyian pun....aku akan cari kawan2 untuk ajak lepak sama2 dan berborak kosong sampai pagi....aku suker berkawan....bagi aku kawan tu amat bernilai dalam hidup aku....erm...hope aku terus mempunyai ramai kawan dan tidak ader masalah dengan kawan2 aku....tapi kan aku ni....susah sangat nak ingat nama orang laa....hehehe...tu laa salah satu kelemahan aku....muke aku cepat cam tapi nama aku memang problem ckit laa....aku pun tak tahu kenapa....dari dulu lagi aku macam ni....kadang2 kawan2 aku sampai benggang dengan aku....tapi bagi yg dah lama kenal aku....diorg paham kelemahan aku tu....hehehe....thanks frenz....aku akan cuber atasi problem aku tu....ish...aper la aku ni....nasib laa kawan2 korang dapat kawan macam aku ni....huhuhu!!! Hah....dah abis sejam dah mase lecture tu...aper citer la erk...harap2 esok masih ader kelas dier....untuk yg last....kot laa ader tips utk final exam ni....aduh....biler sebut sal final exam.....mula laa nak risau coz bukan aper....aku ni tak study lagi....huhuhu!!! Dah laa first paper tu paper statistik....aduh....aku dah lemah paper tu...masuk kelas pun macam tak faham satu aper pun....aku kena betul2 fokus study utk paper tu...aku mesti wat terbaik....pasni biler masuk minggu study kena laa aku study betul2....tu la kehidupan student tak abis dengan baca buku.....layan jer laa....hahahaha!!!

No comments: